Wednesday, May 11, 2011

feeling...

dunia ..o dunia.hujan pun menangis..cinta ku ditelan dunia..langgit ooo langit hatiku teriris cinta matiku kan pergi...maaf aku  maaf...ku yang x fahami semua inginmu..maaf aku ..ku yang x mampu ...HUJAN PUN MENANGIS -anang-   huwmmm....i'm missing someone sooo much..biasanya..pagi2 macam ni dah bebising kami.. wish good morninq and so on...but pagi ni lain yang ku rasakan..aku seperti ketakutan...berasa untuk tidak menggangunya...kerana ku tahu..dia inginkan ketenangan..kehadiran ku ANNOY bagi dia.. aku x mampu mmbahagiakannya...! sebaliknya aku melukai hatinya..tidak pernah terlintas dalam fikiran ku untuk sengaja melakukan semuanya...menyakitinya...juga sakit buat aku...sakit sekali.. aku ingin dia...!  sunyi terasa pagi ini...menunggu mesej .. panggilan or khabar mengenainya...ingin sekali ku menegurnya..tapi aku pengecut...aku x brani melakukannya..aku takut akan menyakitinya lagi...aku takot dia akan rasa terganggu dengan setiap , segala yang aku lakukan.... yang dapat ku lakukan sekarang hanya lah menunggu.. berdiam.. hatiku jantungku seperti ada pisau yang menikamku...rasanya sakit sekali...! aku inginkan dia...! sayang! ku mencintaimu..!!! argghhhhh!!!gugu!! ada hak lagikah ku memangginya GUGU...dari semalam ku terfikir fikir..masih dianggapkah aku? huwmmm... aku dapat rasakan perubahan yang terjadi setelah dia mengisi hidup2 ku..aku lebih suka akan ketenangan berbanding keadaan yang riuh sebelumnya...aku lebih suka kegelapan berbanding sebelumnya aku amat takot akan kegelapan ... dan hujan renyai2 yang lebih membuatkan ku tenang dari hujan.... aku merasakan banyak perubahan... aku cinta dia..! aku mau semua orang tau aku cinta dia..even Tuhan tak suka dengan cara kami berhubungan.... love dia....cinta mati...my endless love...just dia... huwmmmm....UNTUK SELAMANYA.............. mesti orang yang baca note neh ketawa nan ayat2 ku....doi!!!  hope xda yang salah...! :'( choooooooooow!

No comments:

Post a Comment

 

~ мʏ ωσяℓ∂ ~
- Blogger Templates, Wordpress Templates Free - by Templates para novo blogger HD TV Watch Entourage Online. Featured on Local Business Singapore