Friday, December 17, 2010

warna hidup.....

Ke kiri ku buntu ke hutan ku hilang ke timur ku kosong..aku terus bosan dan tertekan,seperti waktu yang terus saja meninggalkan aku,jauh ke dalam dasar kerak bumi yang belum diterokai..warnaku rindu jiwaku biru,menunggu cintaku umpama si buta yang melihat syurga,umpama lampu yang berbunyi hitam lalu menunggu aku terus kini malam tiba lagi kerana tinggalkan cahaya matahari dibebankan dengan bunyi rintisan hujan seperti mahu saja aku mengejar gunung yang besarnya tidak terdakap seperti jugalah itu rindu aku pada...kini aku terus menunggu atau hilang saja dilautan luas...

No comments:

Post a Comment

 

~ мʏ ωσяℓ∂ ~
- Blogger Templates, Wordpress Templates Free - by Templates para novo blogger HD TV Watch Entourage Online. Featured on Local Business Singapore